IPRC Stamboom

De stamboom van stichting IPRC is een afstammingsbewijs en een gezondheids bewijs. Als pupkoper ben je er dus zeker van dat de ouders van je pup ook de ouders zijn, en het bewijs dat de ouders van je pup op gezondheid zijn getest, welke onderzoeken de ouders hebben gehad en ook de uitslagen hiervan.

IPRC STAMBOOM

Ouderschap DNA geverifiëerd 100%
Gezondheidsuitslagen 100%
% Inteelt + % Mean Kinship 100%
Genetische Diversiteit 100%

DNA Afstamming

Op een IPRC stamboom staan naast de afstammingsgegevens van de pup, het DNA profiel van de pup en ouderdieren vermeld. Ook de gezondheid uitslagen of resultaten worden vermeld.

Dus NOOIT geen TIKFOUTEN!

Een stamboom van IPRC wordt niet zelf gemaakt. Er worden ook handmatig geen berekeningen gedaan.

Alle gegevens die op een stamboom staan zijn alle gegevens die bekend zijn van de hond bij IPRC. Dit zijn de gegevens die geregistreerd staan in de Honden Database.

Geen fraude, 100% zekerheid

Het bestuur van IPRC registreert van alle honden alle gegevens, gezondheidsuitslagen en DNA profielen die worden geleverd door de fokker, eigenaar of dierenarts. De fokker kan dit dus zelf niet. Daarom bent u als (toekomstige) pup koper ervan verzekerd dat alle gegevens en gezondheidsuitslagen van de ouderdieren op een IPRC stamboom kloppen. U weet dus ook zeker of de ouderdieren wel of niet getest zijn op erfelijke afwijkingen en of de ouders daadwerkelijk de ouders van u pup zijn.

Account fokker Database

In het account van de fokker staat het volgende geregistreerd:

• Alle fokhonden
  • Alle gezondheidsuitslagen van alle fokhonden
  • Heeft de fokhond wel of geen DNA profiel
  • Heeft de fokhond wel of geen D.O.G.S. DNA Profiel?

D.O.G.S. Dogs Overal GenetIc Screening

i.v.m. de AVG wet kun je er als fokker voor kiezen in je account of dit zichtbaar is voor andere leden. Je kiest er dus zelf voor wat andere leden mogen inzien.