Fokkers Lijst

Op de lijst met fokkers, hieronder te vinden, vindt je IPRC fokkers gecategoriseerd per land.

IPRC fokkers hebben toegang tot de database en kunnen u veel informatie geven over de gezondheidstests van de ouders.

IPRC fokkers fokken volgens de rasstandaard zonder alle mooie designer kleuren.

Stichting IPRC adviseert je ALLEEN pups te kopen waarvan de ouders zijn getest op gezondheid en een DNA-profiel hebben.

Als u op zoek bent naar een pup kunt u contact opnemen met de IPRC fokkers via hun website of je kunt contact opnemen met Stichting IPRC. Potentiële kopers van een puppy kunnen altijd contact opnemen met Stichting IPRC via info@stichtingiprc.nl

Fokkers gecategoriseerd per land

Disclaimer!

English: All breeders listed above have been carefully checked by IPRC . However, IPRC is NOT responsible and / or liable for interim emerging situations with individual breeders or by actions, decisions and/or promises of breeders who do not comply with IPRC policies . This list is NOT legally binding

Nederlands: Alle fokkers op bovenstaande lijst zijn zorgvuldig door IPRC gecontroleerd. IPRC is echter NIET verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor tussentijds veranderde situaties bij individuele fokkers of door acties, beslissingen en/of beloftes van fokkers welke niet stroken met het IPRC beleid. Aan de lijst kunnen GEEN rechten worden ontleend.

Deutsch: Alle Züchter, die auf der oben genannten Liste stehen, sind sorgfältig von IPRC kontrolliert. IPRC ist NICHT für eine zwischenzeitliche veränderte Situationen bei einzelnen Züchtern oder Handlungen, Entscheidungen oder Versprechungen der Züchter, die nicht unterstüzt werden durch die Ansichten von IPRC. Die Liste ist NICHT rechtsverbindlich.